Sidor

lördag 24 oktober 2009

Vad är det med den där lägenheten?

I grannhuset mittemot finns en lägenhet som vi  har väldigt bra insyn till, speciellt deras kök (det räcker med att titta ut genom köksfönstret så ser man rakt in till dem).

Paret som bodde där tidigare sprang väldgit gärna omkring väldigt lättklädda speciellt tjejen som kunde gåomkring och städa i stringtrosor, t-shirt och foppatofflor. För en tid sedan flyttade de och någon/några nya flyttade in och idag när jag tittade ut genom fönstret ser jag dem springa omkring i köket i bara underkläderna.

Anntingen är det någonting med tapetlimmet i den där lägenheten som får folk att vilja klä av sig eller så är det fel på termostaten så att det är extremt varmt inne. Eller så är det bara jag som är pryd som inte vill visa upp mig för grannarna...

1 kommentar:

Hemlliz sa...

Haha... jag springer runt i trosor ganska ofta i lägenheten....fast vi har förstås ingen insyn... förutom att grannen kan se något om han står på balkongen å jag står vid min balkongdörr....
Kan ju visserligen bero på att jag har sprungit runt i korta nattlinnen å sådant under hela min uppväxt i ett hus...(faktiskt med lite mer insyn)